First Spelling Bee Contest

Dear BRIT student’s families: We’re glad to invite you to the first Spelling Bee Contest at the Fernando Lázaro Carreter Secondary School!
The competition will take place next Friday 17th March at the school hall.
Please, come to visit us and cheer for the students! The two winners will represent us in the main competition in Zaragoza, next 29th March.

Queridas familias de estudiantes BRIT: Nos alegra invitaros al primer concurso Spelling Bee en el IES Fernando Lázaro Carreter! La competición tendrá lugar el próximo 17 de marzo en el salón de actos.
¡Por favor, venid a visitarnos y a animar al alumnado! Las dos personas ganadoras nos representarán en la competición en Zaragoza el próximo 29 de marzo.